onsdag 8 juni 2011

"TUTTAR"

Jag har en 2,5 åring hemma som är helt BESATT av tuttar i allmänhet och mina i synnerhet! I början när han var mindre tyckte jag inte att det gjorde så mycket att man då och då kände en liten liten hand som trevade under tröjan och liksom sökte trygghet... jag tänkte att "det går över". Nu ett år senare är jag väldigt trött på detta. Den lilla har blivit helt manisk! Nästan varje gång jag lyfter upp honom försöker han köra in händerna. Nu är det ingen liten trevande hand utan en hand som vet exakt vart den ska och som trycks ner i BHn och tar ett fast grepp och suger tag...aaaaaaaaaaajjj...... Häromdagen när jag hade en löst sittande topp på mig drog han ut den, titta ner och utbrast "många tuttar"...som om jag var värsta mjölkkossan!

När han kommer in till vår säng på nätterna och lägger sig mellan oss och halvsovande försöker hitta något att klämma på och upptäcker att jag vänt honom ryggen, då ger han upp ett illvrål och försöker kravla sig över.... Imorse vaknade jag av att jag hade värmeutslag för att jag tvingas ligga och "hålla i" täcket hela natten. Vad ska man göra! Säger ju nej hela tiden men det verkar inte gå in!

När jag kommer ur duschen och han är utanför skiner han upp och man får det sötaste leendet samtidigt som han sträcker upp två kupade händer som värsta snuskgubben och glatt säger "tuttar!! fiiiiina!!".
Det ska bli intressant att se hur hans blivande flickvänner kommer se ut.. Jag sätter 100 kr på att de kommer ha minst D-kupa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar